akwarela, papier, 6 × 5 cm
olej, blacha, 31 × 22,3 cm
tusz lawowany, gwasz, papier; 19,2 x 24,2 cm (w świetle oprawy);
emalia, blacha; 24,5 x 19 cm (w świetle oprawy);
sygn. i miejsc. l. d.: Chantal de Burguet / Limoges.
Francja, XX w.
olej, płótno; 26 x 51,5 cm;
na odwrocie opisany po francusku.
akwarela, papier, 31 × 21 cm w świetle passe-partout
sygn. i dat. p. d.: nieczytelny monogram wiązany 1876
olej, płótno, 50 x 39 cm
akwaforta, papier, 20 × 27 cm (odcisk płyty)
sygn. ołówkiem nieczytelnie p. d.,
opis. l. d.: Konstanz
rozdarcie papieru
akwaforta, papier, 18 x 9 cm (odcisk płyty)
sygn. ołówkiem nieczytelnie p. d.
akwarela, gwasz, olej, papier, 46 x 27 cm w świetle passe-partout
sygn. l.d.monogramem KP
olej, płótno/tektura,
27,5x38,5 cm
nsygn.
olej, deska,
18x14 cm
nsygn.
olej, deska,
26x23 cm
olej/płótno, 31,5 x 23,5 cm,
niesygnowana,
praca oprawiona
dat. p.d. 2/2 56
olej, płótno,
27,5x22 cm
nsygn.
olej, płótno/sklejka,
48x40 cm
nsygn. (Odbito w Litografii „Czasu” w Krakowie)
litografia, tinta,
16,2x23,5 cm
olej, płótno, 75 × 105 cm
praca inspirowana ryciną Victora Adama (1801–1866).
po konserwacji
akwarela, gwasz, papier, 35 × 27 cm
w świetle passe-partout
nsygn.
olej, deska,
11x9 cm
sepia, papier
12,30 x 17,10 cm
sepia, papier
16,20 x 22,20 cm
sepia, papier
15,50 x 20,70 cm
olej, płótno
46,5 x 32,5 cm
sygn. p.d.: Mull R.... (?)
stan zachowania:
obiekt do konserwacji