Obrazy Adama Setkowicza pojawiają się często na rynku sztuki jednak o jego życiu niewiele wiadomo. W latach 1897-1898 kształcił się w Akademii Sztuk Pięknych pod kierunkiem Teodora Axentowicza. Malował sceny rodzajowe - często zaprzęgi, sanie, konie w pejzażu zimowym. Nawiązywał w tych obrazach do twórczości Juliana Fałata, Alfreda Wierusza-Kowalskiego czy Józefa Brandta.
Zimowa scena ze stojącymi we wsi dwoma zaprzęgami. Barwna grupa mężczyzn, koni, sani i psów jest silnym akcentem na tle jasnego, zimowego pejzażu.
Akwarela, papier; 15 x 30,5 cm w świetle ramy
Sygnowany l. d.: A. Setkowicz
Obrazy Adama Setkowicza pojawiają się często na rynku sztuki jednak o jego życiu niewiele wiadomo. W latach 1897-1898 kształcił się w Akademii Sztuk Pięknych pod kierunkiem Teodora Axentowicza. Malował sceny rodzajowe - często zaprzęgi, sanie, konie w pejzażu zimowym. Nawiązywał w tych obrazach do twórczości Juliana Fałata, Alfreda Wierusza-Kowalskiego czy Józefa Brandta.
Zimowa scena ze stojącymi we wsi dwoma zaprzęgami. Barwna grupa mężczyzn, koni, sani i psów jest silnym akcentem na tle jasnego, zimowego pejzażu.